top news

najczęściej czytane

data:

22.09.2010

rodzaj tekstu:

z życia firm

udostępnij  Podziel się na Facebook
wyślij link  wyślij link

Żarówka PR nową energią UŁ

Żarówka PR i Marketing obsługuje program „Uniwersytet Łódzki dla pracodawców”.

Agencja jest odpowiedzialna za relacje z mediami, prowadzenie biura prasowego programu oraz wsparcie komunikacyjne dla wydarzeń organizowanych w ramach uniwersyteckiego programu skierowanego do pracodawców, przedsiębiorców i biznesu. Współpraca została nawiązana z inicjatywy Uniwersytetu Łódzkiego.

1
Brak plików.
Brak komentarzy.

Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany

 

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

 

Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie zasady, zawiadom nas o tym

podobny news

ładowanie...