top news

najczęściej czytane

data:

02.09.2010

rodzaj tekstu:

wydarzenia branżowe

udostępnij  Podziel się na Facebook
wyślij link  wyślij link

Hotel Biznes Mixer

Badania wskazują, że jedna czwarta klientów hoteli czy restauracji zasięga opinii w Internecie przed podjęciem decyzji o wyborze miejsca. 87% z tej grupy twierdzi, że opinie innych użytkowników miały duży wpływ na te decyzje.

Planowane spotkanie ze specjalistami z Umbrella Marketing Group ma na celu przedstawienie zagadnień z zakresu marketingu szeptanego i społecznościowego. W jaki sposób możemy kształtować dyskusje w Internecie? Czy możemy sobie pozwolić na to, by nasz hotel stał się też społecznością w sieci?

Przeżywamy teraz ogromny wzrost zainteresowania nowoczesnym marketingiem w Internecie. Jest dużo różnych sposobów na jego realizację – od dokonywania wpisów na forach, poprzez oceny w rankingach, profile na portalach społecznościowych, blogi eksperckie, do tworzenia własnych społeczności.

Kiedy i jak stosować poszczególne narzędzia – będzie tematem planowanego spotkania. Przedstawione zostaną konkretne metodologie stosowania poszczególnych narzędzi marketingu miękkiego w sieci w zakresach działań szeptanych, wirusowych i społecznościowych.

Spotkanie odbędzie się w ramach Targów WorldHotel

WorldHotel są jedynymi, wyspecjalizowanymi targami skierowanymi wyłącznie do branży noclegowej. To prestiżowe, biznesowe spotkanie dostawców produktów i usług oraz najnowszych rozwiązań przeznaczonych dla obiektów noclegowych o różnym standardzie z ich odbiorcami. Targi WorldHotel są doskonałą okazją do zaprezentowania oferty szerokiemu gronu branżowych klientów. Podczas trzech dni tej imprezy wystawcy mają okazję nawiązać nowe kontakty handlowe, zaprezntować nowości oraz bezpośrednio sprzedać swoje produkty odbiorcom. Towarzyszące imprezie szkolenia oraz konferencje są cennym źródłem wiedzy i pomysłów, a także inspiracją do poszukiwania najlepszych rozwiązań w biznesie hotelarskim.

Termin: 30.09.2010
Miejsce: Targi World Hotel, Centrum MT Polska, ul. Marsa 56c Warszawa

Plan spotkania:

10.15-11.15 – Zdefiniowanie pojęć: marketing szeptany, wirusowy, społecznościowy. Przykłady, wyniki badań.
11.15-11:25 – Przerwa kawowa.
11:25-12:25 – Jak i w jakich sytuacjach używać poszczególnych narzędzi marketingu miękkiego w Internecie? Przedstawienie metodologii.
12:25-13:25 – Obiad.
13:25-14:00 – Dyskusja i omawianie przykładowych działań różnych hoteli.
 

1
Brak plików.
Brak komentarzy.

Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany

 

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

 

Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie zasady, zawiadom nas o tym

podobny news

ładowanie...