top know how

najczęściej czytane
12773764109558740.jpg

autor:

Agencja Ciszewski PR

data:

24.06.2010

rodzaj tekstu:

organizacja eventu

udostępnij  Podziel się na Facebook
wyślij link  wyślij link

Case Study - Dzień Przytulania

Poniżej prezentujemy case study- Wsparcie Nowej Platformy Komunikacyjnej Marki Hoop Cola:
24 Czerwca Polskim Dniem Przytulania. Projekt otrzymał nagrodę Silver Drum w 2009 roku.

Klient: Hoop Polska

POZYCJA WYJŚCIOWA
W 2009r. marka Hoop Cola zmieniła swoje pozycjonowanie na rynku wprowadzając nową platformę komunikacyjną Hooptymistycznego Ośrodka Otwierania Polaków. Zmiany zostały wsparte kampanią promocyjną opartą na nowym brand claim marki to „Odkręć się na innych”, której istotą jest zachęcenie Polaków do tego, aby otworzyli się  na siebie. 
Re-pozycjonowanie marki miało na celu zbudowanie nowego wizerunku marki jako spontanicznej, młodzieżowej, otwartej i polskiej. Skutkiem tego miało być wzmocnienie więzi emocjonalnej pomiędzy marką a konsumentami.

CEL PROJEKTU

Celem projektu było wzmocnienie nowego pozycjonowania marki Hoop Cola, polegającego na otwarciu się na drugiego człowieka i spontanicznym okazywaniu pozytywnych emocji. Kampania polegała na wypromowaniu wśród Polaków idei „darmowego przytulania” oraz zebraniu 100 tys. podpisów pod petycją ustanowienia 24 Czerwca „Polskim Dniem Przytulania”.

GRUPA DOCELOWA

Główną grupą docelową marki to osoby mieszkające w miastach w wieku  15 – 24 lata, a all target to osoby pomiędzy 15. a 40. rokiem życia.

ZADANIE AGENCJI

Cele miały zostać osiągnięte poprzez zbudowanie pozytywnego skojarzenia marki Hoop Cola powołującej do istnienia Hooptymistyczny Ośrodek Otwierania Polaków, rozpowszechnienie idei spontanicznego okazywania uczuć poprzez „darmowe uściski”, zebranie 100 tys. podpisów pod inicjatywą utworzenia Polskiego „Dnia Przytulania” oraz zachęcenie polityków i warszawiaków do udziału w evencie, przygotowanym na 24 czerwca.

STRATEGIA KOMUNIKACJI
Kampania składała się z dwóch części: fazy teaserowej oraz fazy właściwej. Celem komunikacyjnym etapu fazy teaserowej było zainteresowanie ideą ruchu społecznego związanego z ideą przytulania oraz wypromowanie strony głównej akcji www.dzienprzytulania.pl. W fazie właściwej, kiedy ujawniona została już marka organizująca przedsięwzięcie, głównym zadaniem było wygenerowanie efektu WOM, zachęcenie warszawiaków do przytulania się podczas zorganizowanej manifestacji oraz zainspirowanie polityków do wzajemnej wymiany uścisków przed Sejmem.  Działania te miały na celu budowanie pozytywnych skojarzeń z marką Hoop Cola i wzmocnienie jej nowego pozycjonowania.

REALIZACJA PROJEKTU
Agencja Ciszewski PR opracowała  oraz wdrożyła strategię PR. Ze strony Klienta za projekt odpowiedzialna była Patrycja Giurko – Category Manager, Michał Kępiński – Brand Manager marki Hoop Cola oraz Edyta Bach – PR Manager. Za koordynację i strategię działań odpowiadała Barbara Sołtysińska i Michał Dunin. Pomysłodawcą Dnia Przytulania była agencja interaktywna Hypermedia Isobar, która prowadziła działania interaktywne. Za ich realizację odpowiadał Tomasz Baranowski.

UŚCISKI WŚRÓD STUDENTÓW I CELEBRYTÓW
Akcja rozpoczynała się w dniu 24 kwietnia  2009 wraz z uruchomieniem strony www.dzienprzytulania.pl, gdzie zbierane były podpisy pod inicjatywą ustanowienia 24 czerwca Polskim Dniem Przytulania. W części teaserowej akcja była dodatkowo wspierana serią eventów, realizowanych przez agencję interaktywną w 9 największych miastach Polski podczas Juwenaliów studenckich. Ciszewski PR współpracował z przedstawicielami Juwenaliów, odpowiedzialnymi za komunikację wydarzeń. Agencja przygotowała również ankietę pt. „Kto z kim powinien się przytulić”, zamieszczoną na portalu www.dzienprzytulania.pl oraz www.ankietka.pl dotyczącą wybranych polityków i ludzi show business’u oraz zajmowała się nagłaśnianiem informacji o ankiecie i pozyskaniem jak największej liczby sygnatariuszy. Łącznie w fazie teaserowej, dzięki kampanii promocyjno-informacyjnej stronę odwiedziło ponad 221 000 unikalnych użytkowników i zanotowano 475 673 wizyt.  Podczas Juwenaliów udało się zgromadzić ponad 15 000 podpisów. Jednocześnie agencja nawiązała współpracę ze stację 4fun.tv, która podczas warszawskich imprez zachęcała celebrytów do przytulenia się.

Brak plików.
Brak komentarzy.

Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany

 

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

 

Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie zasady, zawiadom nas o tym

podobne

ładowanie...