top know how

najczęściej czytane

autor:

Martyna Wilk, Maciej Gierasimiuk

data:

05.02.2010

rodzaj tekstu:

analiza/raport

udostępnij  Podziel się na Facebook
wyślij link  wyślij link

Badanie rynku upominków i gadżetów reklamowych

Podczas targów RemaDays 2010, przedstawiono wyniki badania rynku upominków i gadżetów reklamowych. Autorami prezentacji są Martyna Wilk - Vice President oraz Maciej Gierasimiuk Business Consultant ConQuest Consulting.

Kim są odbiorcy gadżetów reklamowych?

Jak obecnie wygląda rynek gadżetów i upominków reklamowych?

Jak będzie się rozwijał rynek w najbliższych latach?

Jakie innowacyjne produkty podbijają rynek polski i zachodni?

Czego oczekują odbiorcy gadżetów od produktów?

Jakie czynniki pozwalają osiągnąć sukces na tym rynku?

Odpowiedzi na powyższe pytania zawarte w prezentacji dostępnej w załączniku.
 

1
Brak komentarzy.

Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany

 

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

 

Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie zasady, zawiadom nas o tym

podobne

ładowanie...