top event

najczęściej czytane
12537100539652970.jpg

klient/sponsor:

Novartis

charakter imprezy:

promocja, integracja

termin:

14.09.2009

lokalizacja:

Hotel OSSA

organizacja:

Live

udostępnij  Podziel się na Facebook
wyślij link  wyślij link

Przełomowy eksperyment

14 września w Rawie Mazowieckiej, w ramach Novartis Consumer Health Cycle Meeting, agencja LIVE zorganizowała launch nowego produktu z katalogu OTC, dla przedstawicieli handlowych Novartis.

Do zadań agencji należało opracowanie atrakcyjnej koncepcji prezentacji, zaprojektowanie oraz montaż scenografii, a także przygotowanie wieczornej imprezy. Prezentacja produktu odbyła się w scenerii tajnego laboratorium doktora Abberdiego, szalonego naukowca, poszukującego w obłędzie remedium na swój nieżyt nosa. W interaktywnym przedstawieniu, we współpracy z pracownikami Novartisu i  wirtualnym Asystentem Iproxylo, udało się wynaleźć recepturę leku, który zaradzi objawom kataru.

W Hotelu Ossa, położonym na obrzeżach Rawy Mazowieckiej, w jednej z sal konferencyjnych, prace trwały już od wczesnych godzin nocnych. Pomieszczenie wypełnił laboratoryjny wystrój dobrany kolorystycznie do barw prezentowanego nowego produktu. Na scenie został umieszczony sprzęt chemiczny oraz specjalistyczne pojemniki wypełnione fluoroscencyjnymi roztworami. Wejście do sali przebudowano w ultrafioletowy tunel, który miał zapewnić „odkażenie” przed wizytą w sterylnym laboratorium.

Aktor Bartosz Brzeskot, ucharakteryzowany na szalonego naukowca, wcielił się w rolę dr Abberdiego. Niebanalna była także kreacja drugiej postaci przedstawienia - Asystenta Iproxylo. Bohater był wirtualnym stworzeniem, biorącym udział w wydarzeniu za pośrednictwem jednego z dwóch wielkoformatowych bezszwowych ekranów plazmowych, umieszczonych przy scenie przed publicznością. Mógł reagować na kwestie dr Abberdiego na żywo, ponieważ aktor – wyposażony w technologię odczytującą mimikę twarzy – znajdował się za kulisami i mógł aktywnie obserwować okoliczności oraz wtrącać swoje „spontaniczne” wypowiedzi.

Pracownicy firmy Novartis i zaproszeni goście zapoznali przedstawicieli handlowych z charakterystyką nowego produktu. Prezentacja leku od samego początku owiana była tajemnicą – nie pojawiła się żadna oficjalna informacja, w jakim celu odbywa się coroczne spotkanie. Przed wejściem do sali konferencyjnej uczestnicy musieli ubrać się w kombinezony, które miały chronić przed skażeniem w tajnym Laboratorium Dwuaktywnych Wynalazków Ambitnych Novartis, siedzibie szalonego dr Abberdiego. Naukowiec, omijając sterty chusteczek do nosa, ciągle kichał, głowiąc się nad rozwiązaniem swojego krępującego problemu. Wspierał go, spoglądający z ekranu, wirtualny Asystent Iproxylo, który na żywo komentował sytuację. Dzięki kilku chemicznym eksperymentom wykonanym z pomocą wskazanych przez Asystenta ochotników, udało się opracować unikalne połączenie dwóch składników, które w parze skomponowały lek na cieknący katar i zatkany nos.

Agencja LIVE odpowiadała również za organizację wieczornego, mniej formalnego spotkania dla uczestników Novartis Consumer Health Cycle Meeting. W hotelowej dyskotece można było oddać się celebracji z okazji „podwójnego” przełomu w kuracji kataru. Przygotowane zostało menu dwukolorowych drinków, dekoracja lokalu oraz oprawa muzyczna imprezy. Na parkiecie stanęły plazmy, na których można było obejrzeć prezentację z fotograficzną relacją z laboratoryjnego wydarzenia, a muzykę serwował duet w postaci DJ-a i saksofonisty. Zabawa, pełna pozytywnej energii, trwała do późnych godzin nocnych.

1
Brak komentarzy.

Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany

 

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

 

Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie zasady, zawiadom nas o tym

podobne eventy

ładowanie...