top event

najczęściej czytane
12785120265893109.jpg

klient/sponsor:

Warta

charakter imprezy:

integracja

termin:

06.06.2010 - 12.06.2010

lokalizacja:

Kuba

udostępnij  Podziel się na Facebook
wyślij link  wyślij link

Kubańska Warta z Incentive Concept

W pierwszych dniach czerwca agencja Incentive Concept zorganizowała wyjazd na Kubę dla kluczowych brokerów ubezpieczeniowych firmy Warta.

Incentive Concept przygotowało wyjątkowy program, który łączył w sobie aktywny wypoczynek z możliwością poznania kubańskiej rzeczywistości. Jednym z najciekawszych punktów programu była wizyta w legendarnej stolicy, gdzie uczestnicy mieli okazję podpatrzeć proces produkcji cygar i kubańskiego rumu, a także przejechać się zabytkowymi amerykańskimi autami po ulicach nowej Hawany.

Organizatorzy postarali się o ciekawą oprawę graficzną eventu, na potrzeby którego zostały przygotowane logotyp i niecodzienna komunikacja wizualna. Przed wyjazdem, uczestnicy otrzymali specjalnie przygotowane zaproszenie w formie pocztówki, książeczkę wyjazdową oraz torbę na niezbędne w trakcie podróży rzeczy. Podczas realizacji programu, codziennie wręczane tematyczne upominki nawiązywały do aktywności danego dnia. Natomiast w ramach kontynuacji komunikacji po powrocie do upominków dołączy także obrandowana ramka z pamiątkowym zdjęciem wykonanym na Kubie.

Jednym z punktów programu, o którym warto wspomnieć, była wizyta w szkole podstawowej w Varadero. Uczestnicy wyjazdu wręczyli uczniom prezenty w postaci przyborów szkolnych (piórniki, zeszyty, kredki, flamastry, plastelinę), a dzieci przygotowały na tę okazję program artystyczny – recytację wierszy oraz krótką historię życia patrona szkoły. Nie zabrakło również miejsca na niespodziankę – dzieci obdarowały gości wykonanymi przez siebie rysunkami. Incentive Concept jest jednym z pionierów projektów typu „give instead of take”, w związku z czym Agencja włączyła do programu ten element, aby zaangażować uczestników w pomoc dla lokalnej społeczności.

- Takie projekty incentive są dla nas szczególnie ważne ze względu na możliwość zacieśniania więzów między lojalnymi kluczowymi partnerami, budowania relacji uczestników w celu osiągania dalszych sukcesów, poprawiania wyników – mówi Krzysztof Michniewicz, General Manager Incentive Concept. - Poza wspaniałą zabawą i wypoczynkiem, dodatkowym benefitem jest możliwość tworzenia emocji wokół spraw społecznych, tematów pomocy, które kreują inne doświadczenia, wspomnienia – projekt give instead of take przenosi uczestników poza sferę przyjemności, pozwala głębiej przeżyć wyjazd, uwrażliwia na problemy potrzebujących.
 

1
Brak komentarzy.

Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany

 

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

 

Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie zasady, zawiadom nas o tym

podobne eventy

ładowanie...