top event

najczęściej czytane
12422892250290389.jpg

klient/sponsor:

Electrolux Poland Sp. z o.o.

charakter imprezy:

konferencja, promocja

termin:

29.04.2990

lokalizacja:

Restauracja KOM, Warszawa

udostępnij  Podziel się na Facebook
wyślij link  wyślij link

Konferencja 90 lat Electrolux

29 kwietnia 2009r. w Warszawie odbyła się jubileuszowa konferencja prasowa, zorganizowana przez Electrolux z okazji 90 rocznicy istnienia firmy na świecie.

Dyrektor Generalny Electrolux Poland Tomasz Wrzodak uroczyście przywitał gości, opowiadając im o kluczowym dla firmy podejściu ukierunkowanym na potrzeby i wygodę klientów – Electrolux Thinking of you.

49 przybyłych na konferencję dziennikarzy pism wnętrzarskich, branżowych i kobiecych miało okazję zapoznać się z krótkim rysem historycznym firmy, obejrzeć jedne z najstarszych urządzeń oraz dowiedzieć się o najnowszych produktach Electrolux – odkurzaczu UltraOne i pralce Calima. Nowym i dawnym urządzeniom Electrolux towarzyszyły stylizacje ubrań, ilustrujące trendy w modzie z minionych dziewięciu dekad. Najnowsze produkty zaprezentowała dziennikarzom Agnieszka Strapagiel, szkoleniowiec Electrolux. Na konferencji obecne były również Małgorzata Dzięcioł, Dyrektor Marketingu i Dominika Kosman, Dyrektor Komunikacji.

Innowacyjne produkty, tworzone z myślą o konsumentach

Kiedy w 1919 roku Axel Wenner-Gren stworzył firmę Electrolux, wpadł na pomysł, że najlepszą metodą sprzedaży pierwszego produktu – odkurzaczy będą prezentacje w domach klientów. W 1921 roku wprowadził na rynek Model V na płozach. Był on tak wygodny i prosty w obsłudze, że wywołał protesty szwedzkich pokojówek, obawiających się utraty pracy. Założyciel firmy Electrolux, wierzył, że oferowane produkty tylko wtedy są atrakcyjne, gdy spełniają oczekiwania klientów i odzwierciedlają ich styl życia. Ta filozofia obecna jest w firmie do dziś, dlatego pracę nad najnowszym odkurzaczem Electrolux UltraOne poprzedziły pogłębione badania konsumenckie oraz wnikliwa obserwacja zwyczajów i zachowań użytkowników. Mając na uwadze opinie konsumentów, projektanci Electrolux skoncentrowali się na łatwości manewrowania nowym odkurzaczem, cichej pracy i wysokiej skuteczności sprzątania. UltraOne wyróżnia się również nowoczesnym wzornictwem inspirowanym trendami motoryzacyjnymi.

Najnowsza pralka Calima, to także odpowiedź na potrzeby konsumentów. Electrolux zauważył, jak wiele osób ma problemy z suszeniem prania. Mokre ubrania rozkładają na podłodze, wieszają na kaloryferach, a czasem starają się je wysuszyć za pomocą suszarki do włosów czy żelazka. To spostrzeżenie zaowocowało stworzeniem pralki ze specjalnym, rozkładanym blatem do suszenia. Ciepłe powietrze, które wydostaje się przez otworki rozmieszczone na całej powierzchni blatu pralki Calima, umożliwia szybkie wysuszenie nawet najdelikatniejszych tkanin, takich jak jedwab czy kaszmir.

1
Brak komentarzy.

Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany

 

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

 

Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie zasady, zawiadom nas o tym

podobne eventy

ładowanie...