top event

najczęściej czytane
12797165966613700.jpg

klient/sponsor:

--

charakter imprezy:

społeczny/kulturalny

termin:

03.09.2010

lokalizacja:

Pałac w Wilanowie

organizacja:

AVON

udostępnij  Podziel się na Facebook
wyślij link  wyślij link

„Adam” – mężczyźni kontra rak piersi

Od czternastu lat polski oddział firmy Avon we współpracy ze Stowarzyszeniem „Amazonki” War-szawa Centrum prowadzi w naszym kraju działania profilaktyczne i edukacyjne w ramach kampanii Avon kontra rak piersi – Wielka Kampania Życia.

W tym roku, w ramach kampanii, zostanie przeprowadzona wyjątkowa i nierealizowana nigdzie poza Polską akcja, która ma na celu włączenie mężczyzn w walkę z rakiem piersi.

Ambasadorem projektu „Adam”, bo tak została nazwana akcja,  jest znany i ceniony projektant mody męskiej – Tomasz Ossoliński.

Czternaście lat temu Avon Cosmetics Polska zaprosił do współpracy Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa „Cen-trum” do prowadzenia wspólnych działań w ramach globalnej akcji Avon kontra rak piersi Wielka Kampania Życia. W ramach tej współpracy przeprowadzono w Polsce szereg działań edukacyjnych, które miały na celu zmobilizowanie kobiet do regularnych badań – samobadania i profilaktycznych kontrolnych badań USG, a tym samym na wczesne wykrycie zmian w piersiach.

W tym roku postanowiono przygotować akcję, która ma na celu włączenie mężczyzn w walkę z rakiem piersi. To oni właśnie stanowić mają wsparcie dla tych wszystkich kobiet, które na badania nie przychodzą z powodu pod-świadomego strachu i potrzeby unikania ewentualnego problemu.

- Chcemy aby to właśnie oni wzięli na siebie część odpowiedzialności, motywowali i zachęcali kobiety do regular-nego badania. Bo to im właśnie rak piersi zabiera żony i matki ich dzieci, burząc szczęście tysięcy rodzin rocznie - mówi Katarzyna Warzecha, dyrektor Marketingu Avon Cosmetics

Na cześć pierwszego mężczyzny, pierwszego ojca, męża i przyjaciela, powstał projekt „Adam”. Ambasadorem projektu został znany polski projektant mody męskiej – Tomasz Ossoliński.

 „Adam” pragnie uświadomić mężczyznom jak ważna jest ich rola w życiu każdej kobiety, jak potrzebna jest ich troska i zaangażowanie. „Adam” chce inspirować mężczyzn do zmiany postaw i zmotywować ich do wzięcia na swoje barki odpowiedzialności za zdrowie drugiej osoby. Ma zachęcić mężczyzn do zabrania czynnego głosu w słusznej sprawie oraz mentalnego zaangażowania się w profilaktykę walki z rakiem piersi, bo „kochać to nie znaczy patrzeć na siebie nawzajem, lecz patrzeć razem w tym samym kierunku”.

3 września 2010
roku w Pałacu w Wilanowie odbędzie się wyjątkowy, ekskluzywny pokaz kolekcji zaprojektowanej przez Tomasza Ossolińskiego specjalnie na tę okazję, która w późniejszym czasie zostanie zlicytowana, a całkowity dochód zostanie przekazany na rzecz działań w ramach Wielkiej Kampanii Życia.

- Jestem zaszczycony tym, że Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa Centrum i Avon Cosmetics Polska zapropo-nowały mi - mężczyźnie, wzięcie udziału w tej akcji. Takie projekty jak ten, dodają skrzydeł artyście i udowadniają, że moda może służyć słusznej sprawie
-  mówi Tomasz Ossoliński.
 
Na uwagę zasługuje również fakt, że kolejnym mężczyzną zaangażowanym w projekt jest Tomasz Sadurski – wybitny rysownik i ilustrator mody, który na swoim koncie ma współpracę z takimi tytułami jak: Vanity Fair, Tush, Suddeutsche Zeitung, Twój Styl. Sadurski zajmie się oprawą graficzną projektu.
 

1
Brak plików.
Brak komentarzy.

Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany

 

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

 

Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie zasady, zawiadom nas o tym

podobne eventy

ładowanie...